Bara för att...

Bara för att Peter "pejda" Ruthström har skapat en blogg så skall jag också. Idag blev det volleyboll spelande. Jävligt skönt att ha nytta av mina 2 meter. Ett tips till alla som vill testa på volleyboll i denna gastande sol som det kan bli här i sommarstaden Visby är att ta med sig mycket mycket... mycket vatten. Okej vad händer ikväll då? Ska du på gute? Haha du behöver inte sitta å svara högt för dig själv. Jag hör ändå inte vad du svarar. Men jag ska iaf börja förfesta hemma hos Jacob. Sen blir det ner till O'learys för att lyssna på Eric <--> (k)? Ros nya sommar mix. Sen typ Gute bedömt. På återläsande!

Jag efter mycket god dricka igår på midsommarafton.


Kommentarer
Postat av: kjell på shell

bra intiativ min vän! "Det är kul å läsa andras bloggar.

asså som man känner", citerat dig för 10 minuter sen, och jag kan inte annat än hålla med dig :) soft bild förresten

2010-06-26 @ 19:49:22
URL: http://howtomakeitinamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0