TOFTA!

God dag alla mina solriddare. När man vaknade idag va det precis som vanligt. Torkat dreggel över hela hakan, lakanen huller om buller, madrassen inte riktigt på sin plats och minnesluckor från igår. Haha nej då. Det gick ganska lugnt till igår så det är ingen fara. Idag blir det tofta. Det är tamif*n den första toftadagen det här året. Ska nog tillbringa mycket tid där senare i sommar. Nej nu ska jag äta och faktiskt göra mig klar i tid för en gångs skull. Det går nått rykte om att jag alltid är seg när jag ska iväg nånstans. Jag har ingen aning om vad folk menar men aja. Vi ses i skuggan. Swisch....

Jag och rasmus ben på den tiden vi gick i skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0